FANDOM

Zawiadomienie o służbie – artefakt, występujący w rozdziale Strefa kwarantanny w sekcji Slumsy.

LokalizacjaEdytuj

Artefakt ten można odnaleźć po konfrontacji z Malickiem, mężczyzną w autobusie. Wydostawszy się z pojazdu, idź przed siebie. Na lewo od Joela znajduje się szary stół z żółtymi kanistrami. Artefakt się tuż przed wspomnianym stołem.

ZawartośćEdytuj

ZAWIADOMIENIE
SYSTEM SŁUŻBY CYWILNEJ
Dowódca Bostońskiej Strefy Kwarantanny

Do [PIEPRZYĆ TO!]

TREŚĆ:
Jak każdy sprawny obywatel niniejszym wezwany jesteś do czynnego uczestnictwa w pracach porządkowych w strefie kwarantanny.

15 grudnia o godz. 6:30 należy udać się do BIURA GŁÓWNEGO NA MOŚCIE KAROLA w celu przekierowania do bazy administracyjnej sił zbrojnych.

Umyślne niezjawienie się w wyznaczonym miejscu i czasie skutkuje ograniczeniem przydzielanych racji oraz ewentualną utratą prawa stałego pobytu w strefie. Należy wziąć ze sob niniejsze zarządzenie.

UWAGA (Przeczytaj uważnie)
JEŚLI W CIĄGU OSTATNICH 6 MIESIĘCY UCZESTNICZYŁEŚ W PRACACH PORZĄDKOWYCH, WEŹ ZE SOBĄ POTWIERDZENIE, DZIĘKI KTÓREMU DALSZE PRACE ZOSTANĄ PRZEŁOŻONE. JEŚLI CIERPISZ NA FIZYCZNĄ BĄDŹ PSYCHICZNĄ DOLEGLIWOŚĆ, KTÓRA TWOIM ZDANIEM UNIEMOŻLIWIA SŁUŻBĘ, WEŹ ZE SOBĄ DOKUMENT LEKARSKI OPISUJĄCY TĘ DOLEGLIWOŚĆ.