FANDOM

Komiks

Komiksy można zbierać w grze  The Last of Us. Jest ich w sumie czternaście.

Lista i lokacjeEdytuj

  1. Nośnik Oddziaływań - Dostajemy go automatycznie na początku etapu.
  2. Szok końcowy -W Pittsburgh. Po zabiciu łowców w kryjówce znajdziemy go w autobusie na podłodze.
  3. Akrecja - Hotelu, kiedy Ellie nas uratuje, na drugim piętrze po lewej stronie jest wielka dziura w podłodze, przejdziesz na drugą stronę i w rogu będzie stolik z komiksem (blisko kanapy).
  4. Faza głęboka - Po spotkaniu nowych towarzyszy Henry i Sam, zejdź po schodach na dół, tam będą drzwi, które trzeba będzie otworzyć nożem, komiks znajduje się w pokoju dziecięcym na biurku.
  5. Antycząstki - Na plaży natkniesz się na wrak łodzi, komiks znajduje się wewnątrz.
  6. Cząstki nośne - Niedlaeko samochodu z lodami są dwa domy, wejdź do ostatniego domu, idź na góre i w łazieńce będzie komiks.
  7. Elementy obcy - Kiedy idziemy do Tommy w wzdłuż strumienia będzie most i w prawo będziesz musiał ponownie się wspiąć. Przy wraku samochodu będzie komiks.
  8. Punkt zerowy - W ranczo, gdy Ellie uciekła, na pierwszym piętrze, pierwsze drzwi na lewo i przy oknie tam grdzie są poduszki jest komiks.
  9. Radykałowie -  Zanim wjedziemy koniem na uniwerek cofnij się, na końcu ścieszki znajdziesz samochód i ciężarówkę. Komiks znajduje się na masce auta.
  10. Nieokreślony - Kiedy gramy Ellie, polujemy na jelenia, szukając rannego zwierzęcia dotrzemy do zniszczonego domku, po lewo jest mały pokoik, znajduje się biurko i w szufladzie jest komiks.
  11. Negatropia - Gdy odciągamy ludzi David, idąc wzdłóż jeziora zobaczymy tunel, po drugiej stronie tunelu są schody, na górze jest ławka, a na niej komiks.
  12. Strącać - Gdy skończysz oglądać żyrafy idź na dół, dotrzesz na korytarz po prawej stronie jest męska toaleta, wejdź i obok zwłok jest komiks.
  13. Kataliza - W tunelu, gdy damy Ellie drabinę po prawej stronie jest kanał wentylacyjny i na jego końcu jest kolejny komiks.
  14. Osobliwość- Kiedy gramy ostatni raz Ellie, między drzewami jest wrak auta w którym jest nasz ostatni komiks.
  • Trofeum:
    • Wytrzymać i przetrwać - otrzymuje się je po zebraniu wszystkich komiksów.

Galeria komiksówEdytuj