FANDOM

Karabin Automatyczny To jedna z broni występujących w The Last of Us. Jest ostatnią bronią jaką

Karabin Automatyczny

{{{Grafika}}}

Pierwszy raz znalezione w: Szpital
Standardowa ilość naboi: 30
Maksymalna ilość naboi: 90
zdobywa Joel a zarazem jest jedyną bronią której nie da się ulepszyć.

InformacjeEdytuj

Karabin ten jest wzorowany na amerykańskim M16A4. Jak nazwa wskazuje jest to karabin automatyczny, choć strzelanie krótkimi seriami pozwala na większą celność i konserwacje amunicji. Karabin można zobaczyć już na początku gry w Bostonie używany przez tutejsze wojsko, choć Joel dostaje go w przedostatnim rozdziale gry, poprzez zabranie go od jednego z zabitych Świetlików.

Gra wieloosobowaEdytuj

Karabin Automatyczny jest odblokowywalną bronią w trybie Frakcji. Aby go odblokować, trzeba zebrać 900 zapasów. Kosztuje trzy punkty zestawu i jest bronią dodatkową, którą trzeba kupić podczas rozgrywki za 350 części. Magazynek mieści 20 pocisków, w porównaniu do 30 podczas gry jednoosobowej oraz możemy mieć maksymalnie 40 naboi. Amunicja do owej broni jest całkem droga więc wybranie sobie jednorazowego dopalacza Tańsza amunicja jest bardzo wskazane. Amunicja kosztuje 420 części i zwiększa się o 70 częsci przy każdym kupnie.

Karabin zadaje podobne obrażenia do Pistoletu 9mm, lecz jest o wiele szybszy. Ze względu na szybkość owej broni karabin zużywa amunicję bardzo szybko więc strzelanie krótkimi seriami jest jak najbardziej zalecane.

UżytkownicyEdytuj