FANDOM

Jeden z podwładnych Marlene, królowej Świetlików. Postać, która się pojawia jedynie w 5- minutowym filmiku "Znajdź kogoś innego" w wiosnę.  Podczas, gdy Joel próbuje reanimować Ellie, która omal nie utonęła Ethan dwa razy w dość wulgarny sposób każe dać mu ręce do góry. Jest tam z jeszcze jednym żołnierzem na rozkaz Marlene, która rozkazała sprowadzić Ellie i Joela. Trzeci raz nie ostrzega tylko uderza go z całą siłą strzelbą w głowę, przez co Joel traci przytomność. W szpitalu gdy Joel nerwowo się zbliża do Marlene na wiadomość o tym że Ellie podczas operacji umrze na rzecz szczepionki na infekcję Ethan powala Joela na ziemię. Marlene rozkazuje mu, że jeśli będzie się rzucał to ma go zabić.  Gdy odprowadza go do wyjścia Joel nagle się zatrzymuje. Ethan przystawia mu pistolet do pleców po czym Joel odtrąca pistolet, zabiera, przystawia Ethana do ściany i strzela mu w jądra, żeby uzyskać informacje gdzie jest Ellie! Gdy ten mu mówi że jest w sali operacyjnej na ostatnim piętrze Joel zabija go strzelając mu w głowę.